Back to Top

TopWebSite.gr

Δημιουργία Ιστοσελίδων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eShops)

Χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα ειδική για τη διαχείριση των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργούμε το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας.

  • Βασικά Χαρακτηριστικά ...
    • Εισαγωγή απεριόριστων προϊόντων και εικόνων προϊόντων
    • Πώληση τόσο φυσικών όσο και ψηφιακών προϊόντων.
    • Μπορείτε να χωρίστε τα προϊόντα σας σε όσες κατηγορίες σας εξυπηρετεί.
    • Μπορείτε να συμπεριλάβετε απεριόριστες παραλλαγές για κάθε προϊόν.
    • Εύχρηστο περιβάλλον και περιήγηση για χρήστες από κινητά.
  • Επί πλέον Χαρακτηριστικά ...
    • Μπορείτε να προσθέτετε επί πλέον προϊόντα συνεργατών σας, απευθείας στο κατάστημά σας.
    • Προσαρμογή του καταστήματός σας με βάση την τοποθεσία του πελάτη.
    • Μπορείτε να καθορίσετε μια μεγάλη γκάμα επιλογών που να αφορά την τιμή κόστους της αποστολής ανά περιοχή αλλά και του τρόπου παράδοσης (π.χ.: αποστολή και πληρωμή με την παράδοση ή δωρεάν αποστολή).
    • Να συμπεριλάβετε διάφορες φορολογικές επιλογές.
    • Προηγμένα μέτρα ασφαλείας για κάθε συναλλαγή ή επικοινωνία.
    • Αν θελήσετε, μπορείτε να συμπεριλάβετε αξιολογήσεις προϊόντων και κριτικές.
Placeholder Picture

Προσαρμογή στους νέους τρόπους πώλησης.

Σχεδιάζουμε και προσαρμόζουμε το e-Shop για Click Away, Click Inside σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας πραγματικότητας, δίνοντας έμφαση στα εξής:

  • Φροντίδα για εξυπηρέτηση άτόμων χωρίς δεξιότητες ή πρόσβαση στο Ιντερνέτ

    Έναρξη παραγγελίας από τηλεφώνου (για τον πελάτη), με απλή αστική χρέωση. Διεκπεραίωση και διαχείριση από εσάς, μέσω Ιντερνέτ και κατάλληλα διαμορφωμένου Τηλεφωνικού Κέντρου.

  • Τμηματική προσθήκη προϊόντων στο e-shop

    Φροντίζουμε για την τμηματική δημιουργία e-shop. Δηλαδή στην αρχή προσθέτουμε και δημοσιεύουμε, λίγα και επιλεγμένα από εσάς προϊόντα, για εξοικονόμηση πόρων και χρόνου. Κατόπιν προσθέτουμε σταδιακά τα υπόλοιπα με τη σειρά που θα επιλέγετε.

  • Επιλογές για την Παραγγελία και τρόπων Παραλαβής

    Αποστολή ή Παραλαβή με προηγούμενη συνεννόηση.
    Οι επισκέπτες του e-shop σας, τοποθετούν τα προϊόντα στο καλάθι τους, και όταν είναι έτοιμοι αποστέλλεται αυτόματα ένα email στην επιχείρησή σας, για να ακολουθήσει τηλεφωνική συνεννόηση για επί πλέον διευκρινήσεις με τον πελάτη.

Placeholder Picture

Φροντίδα και δυνατότητα, για οικονομικό πλάνο δαπάνης, για το e-shop

  • Για την συμπίεση του κόστους,

    ..μπορείτε και εσείς να αναλάβετε, την διαχείριση αλλά και την πώληση των προϊόντων σας, αφού τα προσφερόμενα χαρακτηριστικά του προγράμματος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι προσαρμοσμένα για να κάνουν την ενέργεια αυτή σχετικά απλή. Μαθαίνετε να χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα ηλεκτρονικού εμπορίου σχετικά εύκολα, μιας και η πλατφόρμα CMS του e-shop, σας παρέχει διαισθητικές διαδικασίες διαχείρισης.
    Προσοχή όμως, πρέπει αρχικά να αφιερώσετε χρόνο για εκπαίδευση, παρακολούθηση και κατόπιν χρειάζεται συνεχή φροντίδα, μέσω των εργαλείων της πλατφόρμας CMS του e-Shop σας.

  • Τα αποτελέσματα σας αμείβουν:
    • Η πρόσθεση νέων προϊόντων και η αφαίρεση κάποιων θα είναι η πιο συχνή σας ασχολία.
    • Η διαχείριση παραγγελιών και πληροφοριών πελατών που σας προσφέρει, θα σας βοηθήσει όχι μόνο να διατηρήσετε αλλά και να αυξήσετε τις πωλήσεις και κατά επέκταση τους πελάτες σας!
Placeholder Picture

Υπηρεσίες, ενδεικτικά, που μπορούμε να σας παρέχουμε, κατά τη δημιουργία του e-shop.

  • Φωτογράφιση προϊόντων.
  • Επεξεργασία και μετατροπή όλων των φωτογραφιών σε μορφή, ποιότητα, μέγεθος και ευκρίνεια, ώστε να παρουσιάζονται σωστά και να μην καθυστερούν τη φόρτωση κάθε σελίδας του site.
  • Εγγραφή όλων των κειμένων που αφορούν κάθε προϊόν.
  • Σχεδίαση λογοτύπων και γραφιστικών και εικονιδίων σε σελίδες ή προϊόντα.
  • Δημιουργία φορμών, είτε για εγγραφή του επισκέπτη σε newsletters, είτε για δημιουργία λογαριασμού.
  • Διασύνδεση με τράπεζες για ηλεκτρονική πληρωμή.
  • Προσθήκη ασφαλούς περιβάλλοντος πληρωμών με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες και PayPal.
  • Ειδοποίηση υποψήφιων πελατών για το εγκαταλελειμμένο καλάθι τους.
  • Αν θέλετε ενεργοποιούμε και επί πλέον χαρακτηριστικά, όπως σχόλια για τα προϊ-όντα ή να εισάγουμε συστήματα αξιολόγησης.
  • Σύνδεση με εργαλεία παρακολούθησης π.χ. Google ή Bing κ.λπ.
  • Καταχώρηση, αν θέλετε σε Skroutz και BestPrice.