Κατασκευή Ιστοσελίδων

Κατασκευή eShop στα μέτρα σας

..μόνο αν θέλετε, πωλήσεις...

όλο το 24ωρο

Κατασκευή eshop

Κατασκευή eshop

Η Κατασκευή eshop, με Custom Design, σημαίνει ότι φροντίζουμε να είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις σας.

Υπάρχει επί πλέον πλεονέκτημα, γιατί δημιουργούμε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα της επιχείρησής σας, χρησιμοποιώντας πλατφόρμα ειδική για την εύκολη διαχείριση ιστοσελίδων και των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εύκολη
Περιήγηση
από Κινητά

Κατασκευή σύγχρονου eshop

eshop με Κατασκευή Φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης.

Προσθήκη τμήματος Cross-Sell και UpSell στη σελίδα περιγραφής προϊόντος και στο καλάθι αγορών του eshop.

Επί πλέον Χαρακτηριστικά,
για
Περισσότερη Ευελιξία

Προσαρμογή
στην τοποθεσία
του Πελάτη

Αν θέλετε Δημιουργία  ή Ανασχεδιασμό του eShop της επιχείρησής σας, μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα και σύντομα θα σας ενημερώσουμε για αυτό που σας ενδιαφέρει.

Εύκολη
Διαχείριση

eshop με Εύκολη Διαχείριση

Δείτε και εξερευνήστε, αν θέλετε eshops, ένα Ανθοπωλείο και το άλλο για Προσκλητήρια, δημιουργημένα με WordPress και Woocomerce πλατφόρμες που διακρίνονται για την αξιοπιστία τους, τον μεγάλο αριθμό χρήσης αλλά και την εύκολη διαχείριση.

Σχεδιασμός στα Μέτρα σας !

Custom Design eshop

Custom
Design

Υπηρεσίες, ενδεικτικά, που μπορούμε να σας παρέχουμε, κατά τη δημιουργία του e-shop.

  • Φωτογράφιση προϊόντων.
  • Επεξεργασία και μετατροπή όλων των φωτογραφιών σε μορφή, ποιότητα, μέγεθος και ευκρίνεια, ώστε να παρουσιάζονται σωστά και να μην καθυστερούν τη φόρτωση κάθε σελίδας του site.
  • Εγγραφή όλων των κειμένων που αφορούν κάθε προϊόν.
  • Σχεδίαση λογοτύπων και γραφιστικών και εικονιδίων σε σελίδες ή προϊόντα.
  • Δημιουργούμε ευπαρουσίαστες και λειτουργικές ηλεκτρονικές φόρμες, είτε για εγγραφή επισκέπτη σε newsletters, είτε για δημιουργία λογαριασμού είτε για ενημέρωση συναλλαγής και κατευθύνουμε την κίνηση από αυτές τις ενέργειες σε αποκλεισυκά emails για εύκολη παρακολούθηση.
  • Πραγματοποιούμε το τεχνικό κομμάτι της διασύνδεσης με τράπεζες για ηλεκτρονική πληρωμή.
  • Προσθήκη ασφαλούς περιβάλλοντος πληρωμών με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες και PayPal.
  • Ειδοποίηση υποψήφιων πελατών για το εγκαταλελειμμένο καλάθι τους.
  • Αν θέλετε ενεργοποιούμε και διαμορφώνουμε, επί πλέον χαρακτηριστικά, όπως σχόλια για τα προϊόντα ή να εισάγουμε συστήματα αξιολόγησης.
  • Σύνδεση με εργαλεία παρακολούθησης π.χ. Google ή Bing κ.λπ.
  • Δημιουργούμε και διαμορφώνουμε τις καταχωρήσεις, αν θέλετε σε Skroutz και BestPrice κ.α.

Είμαστε στη διάθεσή σας, για κάθε διευκρίνηση ή πληροφορία, σχετική με το αντικείμενό μας.

Χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα του Wordpress και το ενσωματωμένο σε αυτό Woocommerce για το eShop

Δείτε, μερικά στατιστικά στοιχεία για WordPress και Woocommerce

  • 810 εκατομμύρια ιστότοποι χρησιμοποιούν WordPress, το οποίο είναι το 43% όλων των ιστότοπων στο Διαδίκτυο
  • Το WordPress έχει μερίδιο 63.1% της αγοράς CMS, το οποίο είναι περισσότερο από  10 φορές μεγαλύτερο από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του
  • Το 61.2% των χρηστών του WordPress εκτελούν την πιο πρόσφατη έκδοση του λογισμικού (WordPress 6.2)
  • Το 20.2% των ιστότοπων  WordPress και  το 8.8% όλων των ιστότοπων χρησιμοποιούν WooCommerce, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν πάνω από 163.5 εκατομμύρια καταστήματα WooCommerce.
  • WooCommerce (χτισμένο στο WordPress) είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, με πάνω από το 36% του μεριδίου αγοράς.
  • Υπάρχουν πάνω από  20,000 θέματα WordPress, συμπεριλαμβανομένων περίπου 10,000 δωρεάν θεμάτων στον κατάλογο θεμάτων WordPress.
  • Υπάρχουν περίπου 60,000 δωρεάν πρόσθετα WordPress στη βάση δεδομένων προσθηκών WP
  • Φόρμα επικοινωνίας 7 είναι η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη δωρεάν προσθήκη WordPress, με πάνω από 5m + εγκαταστάσεις.

Cross-Sell και Upselling

Το Cross-Sell είναι η προώθηση προϊόντων που έχουν μια λογική σχέση με το προϊόν που έχει επιλέξει ο πελάτης.

Πρέπει πάντα να προσφέρετε στον πελάτη σας αυτή την επιλογή, καθώς σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να μην γνωρίζει ότι υπάρχουν αυτά τα προϊόντα, ίσως να χρειάζεται κάποιο από τα προτεινόμενα και εσείς καλώς του το υπενθυμίζετε.

Παράδειγμα: Ο επισκέπτης εξετάζει στη σελίδα προϊόντος, κάποιο προσκλητήριο για βάπτιση και στο κάτω μέρος της σελίδας υπάρχουν διασυνδέσεις και εικονίδια για μπομπονιέρες βάπτισης, μαρτυρικά κ.α. που κατά τη γνώμη σας είναι σχετικά με το προϊόν.

Το Upselling είναι η πρακτική για προώθηση προϊόντων που μεγαλώνουν την αξία από το προϊόν που έχει επιλέξει ο πελάτης.

Παράδειγμα: Ο επισκέπτης εξετάζει στη σελίδα προϊόντος, μία θερμάστρα των 70€. Στο κάτω μέρος της σελίδας υπάρχουν διασυνδέσεις και εικονίδια για ένα ή περισσότερα μοντέλα θερμάστρας με μεγαλύτερο κόστος αλλά καλύτερα χαρακτηριστικά και περισσότερες λειτουργίες και κάποιο μοντέλο με έκπτωση τέτοια που να είναι πόλος έλξης για τον επισκέπτη.

Επικοινωνία με topwebsite.gr
Πληροφορίες για Σχεδιασμό eShop

Επικοινωνία με topwebsite.gr
Πληροφορίες για Μεθόδευση και Χρήση QRcode

Επικοινωνία με topwebsite.gr
Πληροφορίες για Υπηρεσίες Σχεδιασμού Ιστοσελίδας, NewsLetter ή SEO

Επικοινωνία με topwebsite.gr
Πληροφορίες για Εικονικό Περιοδικό

Επικοινωνία με topwebsite.gr